11.28.2009

原來世界怎麼變友好的心不損

到底是不是這樣呢?

不過對我來說,「粉皮」朋友由此至終都是最重要的一群,
見到他們,會有一種回到家中的安全感。
至少我們都能做回自己,平日工作不敢多言的,
在這一刻都會胡言亂語。


「我唔想家姐知道我男朋友既過去嘛,又唔想講大話。」
「咁萬一家姐問你有冇拍拖呢?」
「咁梗係要答無啦﹗」
「車,咁你咪講緊大話囉,低B﹗」


我好喜歡這樣閒話家常的氣氛。

當然好久不見,偶爾我又會擔心大家會不會變得無話。

昨晚去黃師奶屋企看欣欣的結婚相,
我有點擔心要是她成親那天,我是不是會哭出來呢?
然後又想,自己會不會有向人展示婚紗照的一天。
又或者,不一定婚紗好了。

好緊張﹗到底13號的「GIORDANO X Benetton」聖誕派對會是怎樣?
我是粉紅色的代表啊.....雖然比較想抽到shocking pink/鮮黃/青BB之類。
為了jackpot大獎我一定會很有誠意的準備,呵呵呵。

2 則留言:

  1. 因為你 我join了這個東東

    唔駛驚 我一定喊先過你
    之後我地又可以有多個地方hae~

    i'm preparing my gift la.....
    so excited!

    回覆刪除
  2. 好衰既你....HAHAHAH
    我仲未搵到心水禮物呀....同埋原來粉紅色衫係好難搵 @@

    回覆刪除